پیش نیاز ها:

پیش نیاز ها و ابزار های پشتیبانی

پیش نیاز ها و ابزار های پشتیبانی

توضیحات :

 

برای انجام خدمات پشتیبانی نیاز به استفاده از ابزار ها یا پیش نیاز هایی می باشد که در زیر آورده شده و هر کدام را به صورت خلاصه و سریع برای شما کاربران عزیزان بازگو کرده ایم. ابزار ها بر اساس اولویت و کیفیت پشتیبانی به صورت ماهیانه مرتب می شوند و نسخه ها نیز به روز رسانی می شوند. ما  نسخه ها را قبل از به روز رسانی بررسی میکنیم و در صورتی که نسخه جدید نرم افزار مزیت و برتری نسبت به نسخه قبل داشته باشد آن را به روز رسانی میکنیم ، اما اگر شما نسخه ای از نرم افزار را دارید ک در حال حاضر فعال است و بدون مشکل جوابگویی خوبی دارد نیاز به نصب مجدد آن نیست و با آسودگی خاطر می توانید کار خود را از منوی اصلی زیر منوی پشتیبانی آنلاین و سپس، پلن های پشتیبانی سفارش دهید .

 

اولویت نام نرم افزار آموزش تصوری سازگاری با نسخه دانلود نسخه ویندوز
اول Supremo مشاهده آموزش Supremo XP – Vista – ۷ – ۸ – ۸٫۱ – ۱۰ – ۲۰۰۳/R2 – ۲۰۰۸/R2 – ۲۰۱۲/R2 (32/64 bit) ۳٫۳٫۱٫۹۳۵ دانلود Supremo
دوم AnyDesk مشاهده آموزش AnyDesk  XP – Vista – ۸ – ۱۰ ۳٫۷٫۰ دانلود AnyDesk
سوم AeroAdmin مشاهده آموزش AeroAdmin  XP – Vista – ۸ – ۱۰ ۱٫۰ دانلود AeroAdmin
چهارم  Team Viewer  مشاهده آموزش  Team Viewer  تمامی سیستم عامل ها ۱۳٫۰٫۶ دانلود Team Viewer