پشتیبانی آنلاین از سیستم های مختلف توسط تیم حرفه ای نو آوران سپند فرداد فارس

پشتیبانی آنلاین از سیستم های مختلف توسط تیم حرفه ای نو آوران سپند فرداد فارس

پشتیبانی آنلاین و نقش آن :

یکی از مهمترین بخش از هر کار پشتیبانی آن می باشد ، به طوری که می توان پشتیبانی را حتی مهم تر از شروع و راه اندازی کار دانست! . راه اندازی کارها بر خلاف تصور افکار غالب جامعه کاری به مراتب آسان تر از پشتیبانی می باشد. آنجا که کارها به مشکل می خورد ، ترافیک کاری بالا می رود ، هرج و مرج ها در زمان بروز مشکلات خودشان را نشان می دهند و هر مشکل کوچکی قد علم می کند تا کار را از چرخه خود خارج سازد ، دستان توانمند پشتیبان است که وارد عرصه می شود و به کسب و کار جان دوباره ای می بخشد. ما معتقدیم که پشتیبانی جز جدا نشدنی هر کسب و کار است و هرچقدر قدرت پشتیبان شما بیشتر باشد ، آسودگی و آرامش شما بیشتر خواهد بود.

انواع سرویس های پشتیبانی ما:

در ابتدا باید بدانید که برای دریافت خدمات پشتیبانی و سرویس های ما به دو طریق می توانید اقدام کنید.

  1. از راه دور (که از طریق اینترنت انجام می شود)
  2. حضوری (که از طریق اعزام فرد متخصص به محل انجام می شود) 

پلن های موجود در وب سایت مربوط به پشتیبانی آنلاین است و در صورت نیاز به اعزام فرد به محل تمام موارد در ابتدا از طریق تماس تلفنی و مکاتبه یا مکالمه با بخش پشتیبانی انجام می شود و سپس شخص به محل اعزام شده و در آنجا خدمات را ارائه می دهد.

پشتیبانی آنلاین شامل چه مواردی می شود:

خدماتی که در پشتیبانی آنلاین قابل ارائه می باشند در زیر آورده شده است. ما روز به روز تلاش میکنیم که خدمات بیشتری را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم تا تمام عزیزان از راه های دور و نزدیک به راحتی بتوانند از خدمات ما بهرمند شوند .

  • حل مشکلات سیستم عامل های ویندوز از جمله : حذف ویروس ها ، مشکل در شناسایی هارد دیسک ، تعمیر یا تغییر پارتیشن بندی ، نصب نرم افزار های تخصصی و غیر تخصصی آنلاین و آفلاین ، راه اندازی سنرم افزار های تحت شبکه ، نصب نرم افزار های حسابداری و رفع مشکلات آنها ، نصب آنتی ویروس اورجینال ، آپدیت ویندوز ، جلوگیری از آپدیت ویندوز ، حل مشکلات امنیتی سیستم عامل و نرم افزار های وابسته به آن ، نصب پرینتر ، اسکنر ، فایل شیرینگ و راه اندازی درایو ها و پرینتر ها و مائل شبکه ای و…
  • حل مشکلات سیستم عامل های لینوکس خانگی و سرور ها : نصب انواع نرم افزار ها توسط CLI یا GUI ، حل مشکلات امنیتی ، به روز رسانی ، راه اندازی سیستم های هاستینگ ، ویروس یابی و نصب آنتی ویروس های اورجینال و…
  • حل مشکلات مربوط به وب سایت و دامنه : ارائه خدمات DNS ، حل مشکلات سرور های DNS ، حل مشکلات سرور های WEB یا وب سرور ، حل مشکلات ساختاری و برنامه نویسی سایت ، آپدیت و به روز رسانی ، تغییر طرح گرافیکی و ظاهر و یا پوسته وب سایت به صورت کامل ، نصب و حذف پلاگین یا نوشتن پلاگین برای کاربرد های خاص یا تغییر و بهینه سازی، انجام خدمات سئو حرفه ای و…

قبل از سفارش :

  1. ابتدا شرایط و ضوابط پشتیبانی از راه دور نوآوران سپند فرداد فارس را مطالعه کنید.
  2. موارد پیش نیاز ها و ابزار های پشتیبانی برای اتصال پشتیبان ها به سیستم شما را مطالعه فرمائید و یک راه را برگزینید و آن را قبل از سفارش با توجه به توضیحات تست کنید.
  3. سپس با دقت ویژگی های هر پنل پشتیبانی را مطالعه فرمائید و با توجه به نوع کار خود ، پنل را انتخاب کنید. بعد از پرداخت همکاران ما سریعا با شما تماس خواهند گرفت و خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

سفارش سرویس پشتیبانی آنلاین:

با مراجعه به بخش خرید پلن های پشتیبانی آنلاین می توانید بسته مورد نظر خود را سفارش دهید تا پشتیباین تیم ما از شما آغاز شود. لطفاغ جهت اطمینان خاطر حتما تمامی موارد گفته شده در بالا را به دقت مطالعه فرمائید.