شرایط

شرایط و ضوابط پشتیبانی آنلاین

شرایط و ضوابط پشتیبانی آنلاین

 

خیر مقدم :

ضمن عرض تشکر بابت بازدید از وبسایت ما و همچنین مطالعه بخش شرایط و ضوابط پشتیبانی از راه دور سپند فرداد ، لازم می دانیم تا برای شما عزیزان نکاتی را که شامل قوانین ما می باشد بازگو کرده تا شما به راحتی و با آسودگی خاطر بتوانید از سیستم پشتیبانی ما بهره ببرید. این قوانین شامل شرایط برقراری ارتباط از راه دور و ابزار های مورد نیاز ، حقوق مشتری و حقوق سپند فرداد می شود که هر کدام به تفضیل در زیر آورده شده است.

شرایط و ضوابط برقراری ارتباط قبل از خریداری بسته های پشتیبانی از راه دور سپند فرداد:

  1. برخورداری از اینترنت پر سرعت و بدون مشکلات قطعی اتصال مکرر که این بستر توسط فرد سفارش دهنده باید از قبل آماده شده باشد.
  2. مطالعه بخش پیش نیاز ها و ابزار های پشتیبانی از راه دور و برگزیدن یکی از این نرم افزار ها و تست آن برای برقراری اتصال قبل از سفارش .

حقوق مشتری :

ما برای شما به عنوان دوست ، همکار ، شخص و یا شرکت ارزش و احترام زیادی قائل هستیم و دوست داریم مطابق با اعتمادی که شما به ما می کنید ، ما نیز در این راستا امتیاز هایی را برای شما ارج بنهیم تا دوستی ما در راستای کار حفظ شود و بتوانیم همکاری مستمر و سودمندی را داشته باشیم. از این رو شما می توانید شرایط و ضوابط و حقوق خود را در زیر مطالعه فرمائید و در صورتی که هرگونه انتقاد یا پیشنهادی دارید ، می توانید از طریق منوی اصلی وب سایت و بخش تماس با ما ، ارتباط مستقیم خود را از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، تلگرام ، و هر رسانه ای که شماره های ما بر روی آنها ثبت است با ما حفظ کنید . ما صمیمانه پاسخگوی مشتریان خوبمان هستیم.

  1. در صورتی که پشتیبانی آنلاین از راه دور سفارش دهید و بعد از اتصال پشتیبان به شما ، کار مقرر شده که در هنگام سفارس در بخش “یادداشت ها” فرموده بودید انجام نشود و وی اعلام بر غیر قابل حل بوده موضوع کند ، مبلغ هزینه کارت به کارت از هزینه پرداختی کسر گردیده و مابقی هزینه به صورت تمام و کمال به شما باز گردانده می شود.
  2. در صورتی که پشتیبانی برای شما انجام شود و به هر دلیلی شما طی ۳ روز کاری ،باز به همان مشکل قبل برخورد کنید ، پشتیبانی تا رفع مشکل کامل شما پاسخگو بوده و رایگان خواهد بود . در صورتی که از طرف پشتیبان اعلام شود که مشکل غیر قابل رفع می باشد ، هزینه پرداختی با کسر ۲۰ درصد از کل هزینه ، به شماره کارت شما واریز می گردد.
  3. تمامی فرایند پشتیبانی و خدماتی که بر روی سیستم انجام میشود به صورت کاملا مشخص می باشد و مشتری تمام موارد را می تواند به راحتی مشاهده کند . هر فایل یا مواردی که بین سیستم پشتیبان و مشتری رد و بدل شود به همراه نام فایل و آدرس فایل قابل مشاهده است و مشتری به راحتی می تواند آن را مشاهده کند و در صورت بروز مشکلی سریعا می تواند با مدیر عامل شرکت موضوع را در میان گذارد . ما حافظ امنیت و حریم خصوصی مشتریانمان هستیم و شرط اول کار ما همیشه بر حفظ حریم خصوصی مشتریان است . هرگونه تخلف در این خصوص برای هیچ کدام از کارمندان شرکت سپند فرداد قابل بخشش نمی باشد .
  4. پشتیبان همیشه سیستم های خود را به روز رسانی می کند و نرم افزار هایی که بر روی سیستم کاربر نصب می کند باید عاری از هرگونه ویروس و یا بد افزار باشد . در صورت مشاهده مواردی و تخلفاتی از این قبیل در صورتی که اثبات شود پشتیبان قصد عمد بر نصب نرم افزار های مخرب جهت خرابکاری سیستم کاربر را داشته است وی از پست خود اخراج خواهد شد و شرکت در انجام این امر هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد . در صورت بروز این امر شرکت وظیفه دارد پشتیبانی را از ابتدا انجام دهد و سیستم کاربر را پاکسازی و به روز رسانی کند.

حقوق نو آوران سپند فرداد فارس:

از آنجا که گاه پیش می آید بعضی از مشتریان اقدام به رفتار های غیر انسان دوستانه و غیر منصفانه می کنند . هرچند تعداد آنها نیز اندک است اما به دلیل آرامش خاطر تیم پشتیبانی ما و همچنین سایر مشتریانی که به حقوق دیگران احترام میگذارند ، بر آن شدیم تا قوانین و شرایط و ضوابط زیر را تعریف کنیم تا شما عزیزان از آن مطلع گردید.

  1. اگر کاربری مورد پشتیبانی قرار گیرد و سپس با سیستم دیگری وارد شود و دوباره درخواست پشتیبانی همان مورد را بنماید در صورتی که قبلا بر روی سیستم دیگری برای وی این کار انجام شده باشد ، پشتیبانی وی لغو گردیده و شرکت مسئولیتی در قبال پشتیبانی از وی نخواهد داشت.
  2. در صورتی که پشتیبانی انجام شود و بعد از آن توسط دستکاری موارد انجام شده به وسیله خود شخص به جهت کنجکاوی و یا کپی برداری و یا دستکاری به هر دلیل دیگری ، کار انجام شده مختل شود ، شامل پشتیبانی مجدد نشده و برای رفع مشکل مجددا از وی هزینه پشتیبانی دریافت خواهد شد.
  3. در مواردی مانند آنتی ویروس های اورجینال و این قبیل موارد که شامل کلید های اورجینال مدت دار یا لایف تایم می باشند ، در صورتی که لایسنس از روی سیستم کاربر توسط شخص دیگری برداشته شود و استفاده گردد و یا توسط وی فروخته شود و در معرض استفاده دیگران قرار گیرد ، لایسنس باطل می شود و پشتیبانی از وی لغو می گردد. برای برقراری دوباره سرویس و لایسنس لازم است که هزینه مجدد پرداخت شود . دلیل این امر آن است که لایسنس ها به تعداد سیستم ها و یا کاربر های آن سیستم و مجموعه تعریف می شوند و افزودن شخص یا سیستم جدید به مجموعه ، یعنی لغو اکانت خود آن کاربر که باعث بروز خطا و ابطال لایسنس می شود.
Open chat
Powered by